Hej
Jag har en 480 Turbo fråm 89 som jag behöver hjälp med. Det som behövs göras är följande:
Hastighetsmätare funkar ej
Läckage avgassystem
Bromsrör rostiga
Styrförmåga dålig
mm
Är det någon som kan hjälpa mig med detta?
Vad är det för längd på bromsrör och vilken typ av nipplar behövs?
Tacksam för alla svar
Mvh/Fredde
480 Turbo -89
-
t urbo
bromsror
Jag köpte bromsrör på rulle, nipplar och ett bromsrörsverktyg på Biltema. Det blir nog billigast att kapa till själv. Avgasrör bytte jag bakersta för 1500 på Svenska avgasrör i Bredäng. Hastighetsm'tare har jag en över som jag tror fungerar, men det kanske bara är glappkontakt eller så har trippmätaren fastnat.
-
Fredde
480 Turbo -89
Tack för förslagen...
Om trippmätaren har fastnat innebär det att mätaren inte funkar? Isåfall hur får jag den att lossna?
Mvh/Fredde
Om trippmätaren har fastnat innebär det att mätaren inte funkar? Isåfall hur får jag den att lossna?
Mvh/Fredde
-
andreas 202
- Inlägg: 39
- Blev medlem: 31 jan 2004 12:27
- Kontakt:
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst