Hjälp vet inte vad jag ska göra om jag inte kan ha rutan nere i sommar
Hjälp med fönsterhiss
-
Bäcklin
- Inlägg: 26
- Blev medlem: 28 dec 2004 15:09
- Ort: Finspång
- Kontakt:
Hjälp med fönsterhiss
Hej. jag har ett problem med fönsterhissen på förarsidan. hur får man in den i dörren? det är ju bara massa små hål och fönsterhissen är jätte stor..
Hjälp vet inte vad jag ska göra om jag inte kan ha rutan nere i sommar
Tack på förhand
Hjälp vet inte vad jag ska göra om jag inte kan ha rutan nere i sommar
-
Sellgren
- Inlägg: 490
- Blev medlem: 11 maj 2004 13:40
- Ort: Skövde
- Kontakt:
Hej
Fönsterhissen är bara att lirka in med toppen först genom det största hålet i dörren, det är inga större problem att få in den i dörren
Fönsterhissen är bara att lirka in med toppen först genom det största hålet i dörren, det är inga större problem att få in den i dörren
VOLVO 480 ES 2,0 Automat -95 Pariserblå
VOLVO 480 TURBO -93 Svart, Med i Volvos broschyr för 94:or, Volvo original kjolpaket
VOLVO 480 TURBO -93 Svart, Webasto thermo top
CADILLAC DeVILLE cab -67
TOYOTA CELICA SUPRA -84
Hyundai i40 -12
VOLVO 480 TURBO -93 Svart, Med i Volvos broschyr för 94:or, Volvo original kjolpaket
VOLVO 480 TURBO -93 Svart, Webasto thermo top
CADILLAC DeVILLE cab -67
TOYOTA CELICA SUPRA -84
Hyundai i40 -12
-
Bäcklin
- Inlägg: 26
- Blev medlem: 28 dec 2004 15:09
- Ort: Finspång
- Kontakt:
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster