Hjälp med fönsterhiss

Bäcklin
Inlägg: 26
Blev medlem: 28 dec 2004 15:09
Ort: Finspång
Kontakt:

Hjälp med fönsterhiss

Inlägg av Bäcklin »

Hej. jag har ett problem med fönsterhissen på förarsidan. hur får man in den i dörren? det är ju bara massa små hål och fönsterhissen är jätte stor..

Hjälp vet inte vad jag ska göra om jag inte kan ha rutan nere i sommar :lol: Tack på förhand
Sellgren
Inlägg: 490
Blev medlem: 11 maj 2004 13:40
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Sellgren »

Hej
Fönsterhissen är bara att lirka in med toppen först genom det största hålet i dörren, det är inga större problem att få in den i dörren :wink:
VOLVO 480 ES 2,0 Automat -95 Pariserblå
VOLVO 480 TURBO -93 Svart, Med i Volvos broschyr för 94:or, Volvo original kjolpaket
VOLVO 480 TURBO -93 Svart, Webasto thermo top
CADILLAC DeVILLE cab -67
TOYOTA CELICA SUPRA -84
Hyundai i40 -12
Bäcklin
Inlägg: 26
Blev medlem: 28 dec 2004 15:09
Ort: Finspång
Kontakt:

Inlägg av Bäcklin »

okej det ska jag göra tack så mycket 8)
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster