Sprucket strålkastarglas

robert_gbg

Sprucket strålkastarglas

Inlägg av robert_gbg »

Fick anmärkning på spricka i glaset på ena strålkastaren, så nu behöver jag byta detta. Behöver jag byta hela insatsen eller endast glaset?
mountainman
Inlägg: 22
Blev medlem: 17 mar 2004 11:57
Ort: Göteborg
Kontakt:

Inlägg av mountainman »

Hallå där.

du byter lycktan om inte jag minns helt fel.

Har en till en billig penning om du behöver.

mvh Danne

maila....
Volvo 440 2.0 - 95, Vinröd
Volvo 460 2.0 - 94, röd
Volvo 480 1.8 - 90, Grå

Daniel Bergman
Göteborg
tel. 0739764026
Msn: Danielbergman@hotmail.com
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster