Sida 1 av 1
Vacker på utsidan
Postat: 30 dec 2006 17:45
av Robban_killen
Har kollat runt lite här på forumet, men inte hittat någon stans där ni diskuterar om hur ni behandlar eran pärla/pärlor på utsidan.
Vilka vaxer,cleaning, rubbing, polermaskiner, lacker mm tycker ni funkar bra/ inte alls funkar?
Postat: 05 jan 2007 00:47
av MartinP
Skulle gärna också vilja höra synpunkter.
Än så länge har jag kört med Rusta Polish och därfter Rusta Hårdvax och visst fan har det sett fint ut. När det gäller polermaskiner så har jag svårt finna de praktiska då de sviker där man behöver de som mest, ojämna och små ytor. En maskin är bra för taket eller huven, men dörren föredrar jag att polera förhand.
Hur stor skillnad är det egentligen mellan de olika vax som finns att köpa?
Postat: 08 jan 2007 22:27
av Robban_killen
Killarna och tjejerna här på forumet fixar nog inte utsidan på bilen själva, utan lämnar in bilarna

Postat: 09 jan 2007 13:26
av Mannen480
Tänkt att tvätta bilen för hand, även innanför huven. Kolla det inlägget där har jag skrivit vad jag använder till mina 480s.