tja
jag har bytt ett par styrväxlar inte på 480 men på volvo xc70, jag skiter i om man tappar ut all styrväxelolja, ska endå luftast när man e klar
Luftningen går till så att, när allt är monterat klart allt, så fyller man med servo olja i behållaren och men skruva inte på locket en, sen startar man bilen och styr max åt höger och vänster några gånger så alla luft bubblor försvinner (lättast om någon annan tittar ner i behållaren och säger till när de inte kommer några luft bubblor, sen känner man på styrningen när de är klart går jämnt och fint)
, man kan behöva fylla på sen när luftningen är klar, sen är de bara skruva på locket till behållaren. klart!:D
lycka till!!
//Danne
