Hej!
God fortsättning på det nya året. Nu ser vi fram mot en ny säsong, när vi kan ta ut våra bilar på vägarna igen.
Vi har under en längre tid drabbats av personer eller robotar, som har försökt att registrera sig på forumet. Jag får cirka 25 mail per dag. Idag har jag stängt möjligheten att registrera sig på forumet. Den som vill registrera sig kan skicka ett mail till lennarth.nilsson@svenska480klubben.com
Registrering på forumet
-
Lennarth Nilsson
- Site Admin
- Inlägg: 32
- Blev medlem: 18 jan 2004 22:07
- Ort: Öland
- Kontakt:
Registrering på forumet
Volvo 480collection -95 mörkgråmetallic
Volvo 480 ES special -87 / -00 orange, blå
Volvo 480 ES special -87 / -00 orange, blå
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster