Stag bakdäck

Raz
Inlägg: 18
Blev medlem: 21 maj 2004 21:08
Kontakt:

Stag bakdäck

Inlägg av Raz »

Mitt fäste till staget(som går bakåt) på höger bakdäck har rostat av. Är det farligt att köra utan detta?(har jag gjort ett tag).
Min andra fråga är fall någon vet nån i Göteborg som kan svetsa detta billigt?

Jag har en ES -87
Dan.P
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 feb 2004 17:01
Ort: Luleå
Kontakt:

Re: Stag bakdäck

Inlägg av Dan.P »

Raz skrev:Mitt fäste till staget(som går bakåt) på höger bakdäck har rostat av. Är det farligt att köra utan detta?(har jag gjort ett tag).
Min andra fråga är fall någon vet nån i Göteborg som kan svetsa detta billigt?

Jag har en ES -87
Tja det är ju ett reaktionsstag för att begtränsa bakaxelns rörelse i längsled.
Jag skulle inte rekommendera att köra utan stag.
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster