Mitt fäste till staget(som går bakåt) på höger bakdäck har rostat av. Är det farligt att köra utan detta?(har jag gjort ett tag).
Min andra fråga är fall någon vet nån i Göteborg som kan svetsa detta billigt?
Jag har en ES -87
Stag bakdäck
-
Dan.P
- Inlägg: 334
- Blev medlem: 29 feb 2004 17:01
- Ort: Luleå
- Kontakt:
Re: Stag bakdäck
Tja det är ju ett reaktionsstag för att begtränsa bakaxelns rörelse i längsled.Raz skrev:Mitt fäste till staget(som går bakåt) på höger bakdäck har rostat av. Är det farligt att köra utan detta?(har jag gjort ett tag).
Min andra fråga är fall någon vet nån i Göteborg som kan svetsa detta billigt?
Jag har en ES -87
Jag skulle inte rekommendera att köra utan stag.
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster