Jag har oxå haft en del funderingar på att cabba en 480, edt första du kann kolla är på http://www.sfro.com där hittar du en del info om ombyggnader ov olika slag.
Lycka till.
Ang. cab bygge
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster