Hej!
När jag kör i ett gupp så klonkar det till i vänster bak ungefär som dämparen är helt slut, men bilen 88:a har bara gått 8000 mil.
Gummibussningar styrstag krängningshämmare vad kan det vara?
Hur gör jag
mvh
stötdämparklonk i bak
-
Mogge
- Inlägg: 1283
- Blev medlem: 29 jan 2004 21:35
- Ort: Skåne
- Kontakt:
-
Gäst
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst