Hallå töser och pågar
Jag sitter och surfar runt lite och kom in på Belgiska 480 klubens hemsida.
Det de skriver är totalt obegrippligt, men en bild säger mer än 1000ord och lite 480 censur har ingen dött av.
Vad som fick mig riktigt upphetsad var att där var en bild på en grå metallic 480 med beige halvläder inredning.
Syrran har en 440 med beige vanlig tyg inredning och jag vet att det är ovanligt.
Jag är inte speciellt förtjust i ljus inredning. Men detta var något jag aldrig sett förut, inte ens i försäljningsbroschyrer.
Är det någon som vet om det finns fler???
Försökte göra ett inlägg på deras sida men var tvungen att ladda ner något som brandväggen här på jobbet säger nej till.
Beige inredning
-
boostofta
- Inlägg: 583
- Blev medlem: 15 jan 2005 14:41
- Ort: Skåne samt Göteborg
- Kontakt:
Beige inredning
Mvh
Peter #15
Röd ES 1987 Min Första Bil tyvärr skrotad pga för mycket rost
Röd 1990 Turbo Centers 0,95bars strenhet! Min sommar/räcerbil
Röd 2.0 Aut. 1993
och ett par Land Rovers
Peter #15
Röd ES 1987 Min Första Bil tyvärr skrotad pga för mycket rost
Röd 1990 Turbo Centers 0,95bars strenhet! Min sommar/räcerbil
Röd 2.0 Aut. 1993
och ett par Land Rovers
-
Martin
- Inlägg: 472
- Blev medlem: 18 feb 2004 12:40
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
-
Christer Nilsson
- Site Admin
- Inlägg: 263
- Blev medlem: 19 jan 2004 23:00
- Ort: Hishult
- Kontakt:
USA
Att det är en USA-specad modell är ju helt klart. Miles-hastighetsmätaren och det något mindre urtaget till bakre registreringsskylten är ju förutom inredningsfärgen tecken på det. Det är ju inte alls omöjligt att det togs fram bilar eftersom det var meningen att den skulle exporteras dit men när det då inte blev av stoppades väl förmodligen produktionen av dom igen. Frågan är ju hur många som togs fram. Det kan kanske vara som så att inredningsfärgen fanns att få på andra marknader istället...
Har tänkt länge att jag skulle forska i detta men man hinner ju inte med allt man vill... Om någon här på forumet går på djupet i denna frågan och hittar något intressant så var snäll och hör av dig. Det hade ju varit något att skriva om i klubbtidningen!!!
/CN
Har tänkt länge att jag skulle forska i detta men man hinner ju inte med allt man vill... Om någon här på forumet går på djupet i denna frågan och hittar något intressant så var snäll och hör av dig. Det hade ju varit något att skriva om i klubbtidningen!!!
/CN
Senast redigerad av 1 Christer Nilsson, redigerad totalt 12 gånger.
-
254.Jon
- Inlägg: 1
- Blev medlem: 09 jul 2005 13:46
- Kontakt:
Här finns lite information och några fler bilder:
http://www.volvo-480-europe.org/cardata/specials.php
/Jon
http://www.volvo-480-europe.org/cardata/specials.php
/Jon
-
318_Oscar Söderhielm
- Inlägg: 63
- Blev medlem: 25 sep 2005 20:12
- Ort: Mjölby
- Kontakt:
beige stolar till salu
Hittade en länk hos våra franska kompisar...
http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... 52529.html
Stolar och dörrpanel till salu i beige färg...
Passar väl dock inte så bra ihop med i övrigt gråa bilen...
http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... 52529.html
Stolar och dörrpanel till salu i beige färg...
Passar väl dock inte så bra ihop med i övrigt gråa bilen...
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst