Som synes är fronten lätt modifierad inför säsongen. Dock är den inte klar, grillen är ju fjolårets modell och ska nog göras om lite. Frontläppen där under är inte monterad än.

Listerna är borttagna på sidan. Cleanare look. :thumbright:
En del tycker det ser bättre ut med listerna kvar...jag vet dock inte. Provar köra så här ett tag får vi se.
Sidoblinkerserna är inte monterade än, dom är för övrigt flyttade en liten aning framåt/neråt.

Bak är det nya bakljus och ny "mellanplåt" som det heter, fast den naturligtvis är i plast som allt annat...
Stötfångaren är den originala, reparerad efter den lilla resa bilen gav sig av på själv utför mina föräldrars uppfart.

Polerat upp slutrören ordentligt...fast nu syns det hur dammig bilen är...usch.

Stereoinstallationen är omgjord efter kraschen. Baffeln är byggd i "AIV konstruktionsskiva" från MDS. Den är enligt tillverkaren gjord av "komposit termoplast"...
Jag har inte provspelat än så jag kan inte fälla några uttalanden om ljud (fastän många nu anser MDS som rena skräpet...) men den var extremt lätt att bygga med, såga och fila i den var superenkelt. Den verkar styv och bra också så man får väl se...

Bak är dom fula sidoreflexerna borttagna, dom borde enligt mig aldrig ha suttit där...

Inte ens antennfästet lämnades oberört, det fick spacklas och slipas ganska mycket för att få vinkeln att passa exakt till karossen. Därefter också lackat som bilen.

Det är väl lite kvar inför premiären, inredning, grill och lite småpyssel men annars börjar den väl bli ganska stilig tycker jag!
//Pelle