eller min tråd på Zatzy
http://www.zatzy.com/projekt/221516-b18 ... -proj.html
Tjenare Björn!Björn #194 skrev:Gott jobbat Fredrik,
Jag får ta mig i kragen å komma å hälsa på dig snart igen. Hoppas du fick fixat topplockspackningen på ditt senaste bilfynd!
Din 480/P1800 granne!
Ser att du lät färddatorn sitta kvar i instrumentpanelen när du satte tillbaka den och du har även en B234F-motor numera, har du tänkt få färddatorn att fungera? isåfall är jag väldigt nyfiken på hur du gör då.
Jag kommer inte ha någon koll på bensinförbrukningen i fortsättningen. (Vill jag inte veta heller ; )Turbo-Mupp skrev:Ser att du lät färddatorn sitta kvar i instrumentpanelen när du satte tillbaka den och du har även en B234F-motor numera, har du tänkt få färddatorn att fungera? isåfall är jag väldigt nyfiken på hur du gör då.
Fick en fråga om hur jag skall göra med färdatorn för ett bra tag sen! Såhär satte jag vattentempgivaren och oljetempgivaren som går till färddatorn!Turbo-Mupp skrev:Ser att du lät färddatorn sitta kvar i instrumentpanelen när du satte tillbaka den och du har även en B234F-motor numera, har du tänkt få färddatorn att fungera? isåfall är jag väldigt nyfiken på hur du gör då.
Hejhej!Frankén skrev:Tja!!
Hur går de??
Sheba skrev:Jag är minst sagt jäkligt imponerad!
Björn #194 skrev:Tjena Fredde,
Oj oj oj, det är så man får glädjetårar..... Det var ju så volvos ingenjörer SKULLE gjort från början om man fattat vad R-O-L-I-G-T betyder!!!
Ring mig nästa gång du skall ut å svarva däck så får jag lukta lite - fniss fniss!
"P1800-grannen mittemot"
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst