tittut!

Robban_killen
Inlägg: 132
Blev medlem: 26 okt 2006 18:39
Ort: Falköping
Kontakt:

tittut!

Inlägg av Robban_killen »

FP, FP dominerar!!!!
För vi har tagit studenten ja vi har tagit studenten, ja vi har tagit studeenteeeeeeen, fy f******n va vi är bra!!!!

Om några timmar går Fordonsprogrammet 3 -2008 på Ållebergsgymnasiet i Falköping ut ur skolan. Hipp hipp hurraaaa för oss!!!! :lol: :lol: :lol:

Finns därmed en färsk utbildad bilmekaniker på marknaden, med "inriktning" VOLVO 480 :twisted: :twisted: :lol:
Paul.Martinsson
Inlägg: 52
Blev medlem: 22 jan 2007 10:16
Kontakt:

Inlägg av Paul.Martinsson »

Grattis! får gärna komma och mecka med min 480. :twisted:


Lycka till! :lol:

Välkommen till allvaret :twisted:

hehe

MVH Paul
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster