Sänkningssats

Richard

Sänkningssats

Inlägg av Richard »

Hejsan!
Har en liten fråga angående sänkningssats till en volvo 480 es -87.
Är det så att man måste göra en framvagns inställning om man monterar en sänkningssats? eller om det är något annat man ska tänka på.. Eller går det bara att sätta på som den är. Blir det snedslitage på däck å liknande?

Tack på förhand!
Mvh/ Richard
122. Jonas Andersson
Inlägg: 174
Blev medlem: 28 feb 2004 16:43
Ort: Lund
Kontakt:

Inlägg av 122. Jonas Andersson »

Man bör göra en inställning ja.
Saab 900 SET Coupé -95
460 Turbo -90 "T-Gul" SÅLD
480 Turbo -91B "T-Vit" SÅLD
yo84
Inlägg: 149
Blev medlem: 03 apr 2004 11:05
Kontakt:

Inlägg av yo84 »

det är inställning gjord på min när det är bytt till sänkning men en kontroll är alltid att rekomendera...dessutom så är det juh inte så fasligt dyrt..ca 4-500 spänn.
Snart ska den finslipas! :)
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster