MERA ACTION KLUBBKOMPISAR

Användarvisningsbild
211#Christer Lindström
Inlägg: 623
Blev medlem: 28 jan 2004 19:57

MERA ACTION KLUBBKOMPISAR

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Hej :) Ja jag tycker lite så nu som rubriken säger :cry: Nej jag vill inte vara negativ nu :oops: Men det har varit lite "Dött" här ett tag tycker jag :shock: Martin P VAR ÄR DU!!!!!!!!!! :lol: Mer av hans frågor och framförallt hans svar med bilder och allt :lol: :lol: :lol: jag menar det är ju det som främjar KLUBBEN att VI är Aktiva och håller forumet igång hela tiden :? Själv hänger jag på ett annat forum + det här varje dag 8) jag utgår från att dom flesta känner till http://www.jagrullar.se/forum/index.php som ju har blivit ett av dom största forumen för oss Volvo-freaks MEN!!! Det behöver ju inte betyda att VI inte behövs utan snarare är det så att när jag ser en 480-fråga eller en 400-fråga så lägger jag oftast in en länk på deras fråga till vårt forum där dom BÄSTA och FLESTA svaren ju finns :lol: Därför Vänner måste vi vara och bli ännu mera aktiva här på VÅRAR forum så att vi förblir det vi är nämligen :shock: GALNA MÄNNISKOR SOM GILLAR VOLVO 480 :oops:
Och glöm inte att köpa minst en 480 i år för döm kommer inte att bli billigare om man ska tro tidningen Klassiker som jag skrev om igår :shock:
Chrille
022. Pär Renström
Inlägg: 215
Blev medlem: 31 jan 2004 22:24
Ort: Skåne
Kontakt:

Inlägg av 022. Pär Renström »

Jaa...min Svarta Pärla står och gottar sig på hemlig ort över vintern så det händer ju inte så mycket på 480-fronten just nu.

Däremot svetsade jag ihop kardanen för tredje gången idag på 360:n. :lol:
Det gick bra den här gången, det håller nog säkert minst ett år. Men det gjorde ju förra reparationen också. :D

//Pelle
Bild

TurboVolvo även på jobbet.
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström
Inlägg: 623
Blev medlem: 28 jan 2004 19:57

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Hej :) Ja och så naturligtvis GOD (H)Jul på er alla och Pelle din Pärla är nog BÄST eller den "BEST" :twisted: vi behöver allihop och för övrigt GOD (H)Jul ALLIHOP :lol: Lev väl och va försiktiga därute :shock:
Chrille
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström
Inlägg: 623
Blev medlem: 28 jan 2004 19:57

Inlägg av 211#Christer Lindström »

:lol: :?: :!: :!: :!: :?: :shock: :wink: :roll: :?: :!: :idea: :shock: :?: :?: :?: :lol: :lol: :lol: :shock: :wink: :!: :!: :!: :evil: :roll: :twisted: :oops: 8) :lol: :lol: :lol: :wink: :!: :!: :!: :idea: :idea: :idea: :?: :!: :idea: :arrow: :arrow: :arrow: :?:
Chrille
niccman
Inlägg: 21
Blev medlem: 11 aug 2004 13:09
Ort: Helsingborg
Kontakt:

*ler*

Inlägg av niccman »

Ska försöka vara lite aktivare, pc systemet som ska in i 480 turbon tar en jäkla massa tid, och frugan glor surt *skratt* hoppas att se en del av er under 2008
Röd 480 Turbo 1989
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström
Inlägg: 623
Blev medlem: 28 jan 2004 19:57

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Hej :) Bra niccman du har tydligen löst "Rebusen" hehe och visst "Blink Blink" när vi möts eller nåt sånt :lol: HeHe :lol:
Chrille
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström
Inlägg: 623
Blev medlem: 28 jan 2004 19:57

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Hej :lol: jag tycker att det är jättekul att det har blivit lite fart på den här sidan igen :lol: TOPPEN :lol:
Chrille
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst